ulubione jutuberki Zuzy

Processed with Rookie Cam

 

 

Nie znam żadnych jutubowych statystyk, ale jestem pewna, że lasek nagrywających filmiki jest mnóstwo. Piszę tutaj jednak tylko o garstce z nich i świadomie pomijam te najbardziej znane, bo chcę się skupić jedynie na tych, które mają dla mnie jakieś szczególne znaczenie, a poza tym uważam je za niesamowicie inspirujące i sądzę, że jak najwięcej dziewczyn powinno je poznać. Pewnie nie każda z nich przypadnie wam do gustu, może nawet część wyda się wkurzająca, ale to w porządku, bo chcę, żebyście zainspirowały się do własnych poszukiwań.

To co, gotowe?

 

 

stella

 

Odkryłam ją, kiedy w  filmiku Carti Mallan (o niej zaraz) opowiadała o weganizmie. Swoją drogą ten filmik tak mnie zainspirował, że postanowiłam przejść na weganizm, co pokazuje, że moje wegetowanie przed kompem nie idzie na marne. Ale wracając do Stelli – ciężko powiedzieć o czym dokładnie jest jej kanał, ale dosyć dobrze podsumowuje go zdanie, które wypowiada ona chyba w każdym filmiku (a ma ich naprawdę sporo, bo wrzuca coś praktycznie codziennie) – „Just go and live your life!”. Jeżeli wciąż nie wiecie, czego się spodziewać, po prostu obejrzyjcie kilka jej filmików, będzie, jak ona to mówi, lit!

 

cartia1

 

Kiedy staram się opowiedzieć o niej znajomych, wyrzucam z siebie tylko: „Ona jest taka super!” Postaram się teraz pokrótce wytłumaczyć wam, na czym jej superowość polega:
Po pierwsze – jest to dziewczyna , która niesamowicie inspiruje do pokochania siebie i swojego ciała. Wbrew pozorom, nie mówi ona dużo o samoakceptacji, nawet w filmikach takich jak I fucking love myself skupia się bardziej na myśleniu i tym, co mamy wewnątrz, jednak sposób, w jaki wyraża ona siebie poprzez styl oraz emanująca z niej pewność siebie i miłość do ciała sprawiają, że sama podświadomie zaczynasz bardziej doceniać i kochać siebie.
Po drugie – oglądając jej filmiki aż chcesz podnieść dupę i zacząć podróżować, poznawać nowych ludzi, pracować nad sobą, robić to, co kochasz… Serio, wszystkie jej ‚gadane’ filmiki, vlogi, czy inicjatywa #themessyeffect (koniecznie zobaczcie, jeżeli lubicie The messy heads! Jeżeli nie wiecie, co to, też zobaczcie!) są super inspirujące!
Po trzecie – warto wejść sobie na jej kanał, kiedy ma się akurat gorszy dzień, bo pozytywność, która z niej bije jest zaraźliwa. Przysięgam, nawet pisząc to uśmiecham się!

 

enjajaja

 

Nie mam do niej jakiegoś większego stosunku emocjonalnego, ale zawsze śmieszy mnie, kiedy beka podczas tutoriali makijażowych.

 

berry

 

Kto zna Dominikę tylko i wyłącznie z jej starszych filmików może kręcić nosem na mój wybór i całkowicie go rozumiem. Od tego czasu jednak sporo się zmieniło i Berry naprawdę przekonała mnie do siebie. Sądzę, że teraz to jedna z najbardziej naturalnych dziewczyn na polskim jutubie, bez problemu pokazuje się bez makijażu i stroi obleśne miny do kamery, co większości rodzimych jutuberek nawet nie przeszłoby przez myśl. Otwarcie mówi też o swoim życiu, niczego nie koloryzuje. I fakt, ma na swoim kanale kilka infantylnych filmików, ale jest też kilka, które naprawdę mi się spodobały i w jakiś sposób nawet pomogły np. jak radzić sobie z samotnością?.

 

er

 

Zaczęłam ją oglądać, kiedy nazywała się chyba plvntstrong, więc może któraś z was tak ją kojarzy. Jeżeli chcecie stać się najlepszą wersją siebie, trafiliście na dobry kanał. Jaimee od depresji doszła do niesamowitej pozytywności, chociaż nie boi się mówić, że nie zawsze jest okej. Myślę, że sama nie wytłumaczę istoty tego kanału lepiej, niż ona, więc sami posłuchajcie.

 

Mam nadzieję, że któraś z dziewczyn wam się spodobała! Napiszcie mi koniecznie tutaj albo na insta, jakie są wasze ulubione jutuberki! Buziaki xxx

 

x

 

tekst by Zuza @kobietybezdiety

 

 

xx

 

obrazek by Zuza @fwnn

